МІСІЯ ШКОЛИ:
розвиток здорової і самодостатньої особистості, здатної до творчої діяльності та позитивного мислення, шляхом впровадження філософії ефективного партнерства та комунікацій.
Головні завдання навчального закладу :
· забезпечення реалізації права громадян на базову загальну середню освіту;
· виховання громадянина України;
· виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови;
· формування і розвиток соціально - зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення;
· виховання в учнів (вихованців)тповаги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
· розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
· реалізація права учнів (вихованців) на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
· виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, як найвищої соціальної цінності, збереження і зміцнення здоров’я учнів.
План стратегічного розвитку спрямований на виконання:
- Конституції України;
- Законів України:
"Про освіту” ; "Про загальну середню освіту” ; "Про Національну програму інформатизації” ; "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” ;"Про молодіжні та дитячі громадські організації”; "Про охорону дитинства” ;
- Національної Програми "Освіта України ХХІ століття”;
- Національної доктрини розвитку освіти;
- Національної Програми "Діти України”;
- Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
- Конвенції про права дитини;
реалізацію:
- сучасної державної політики в освітянській галузі на основі державно-громадської взаємодії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб учасників навчально-виховного процесу;
- нормативно-правових актів щодо розвитку освітньої галузі;
створення:
- належних умов для розвитку доступної та якісної системи освіти школи;
- умов рівного доступу до освіти;
- гуманних відносин в освітньому закладі;
- сприятливих умов для підтримки та розвитку обдарованих учнів;
- належних умов для соціально-психологічнго захисту учасників навчально-виховного процесу;
- необхідної матеріально-технічної бази;
забезпечення:
- стабільного функціонування навчального закладу;
- розвитку мережі навчального закладу з урахуванням потреб споживачів, суспільних запитів і державних вимог;
- суттєвого зростання якості освіти;
- наукового підходу до виховання та соціалізації дітей і підлітків.
Основоположні принципи, що регламентуватимуть роботу школи
Діяльність школи базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об'єднань, взаємозв'язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, та передбачає:
1. Самостійність школи у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різноманітних форм співпраці й партнерства, установлення довір'я між учасниками педагогічної діяльності.
2. Науковість та ефективність навчально-виховного процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.
3. Демократизм і гуманізм навчально-виховного процесу.
4. Збереження, передача, відновлення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти.
5. Раціональність та доцільність вибору форм і засобів освіти й виховання для задоволення духовних запитів дитини,її пізнавальних та інтелектуальних можливостей, інтересів.
6. Забезпечення фізичного розвитку дитини, збереження її життя і здоров'я.
7. Створення чіткої інноваційної системи гуманітарної освіти.
8. Творчий пошук резервів і джерел вдосконалення роботи школи.
9. Етичність стосунків усіх учасників навчально-виховного процесу
Коментарi